wtorek, 15 grudnia 2015

Qwerty: podsumowanie roku 2015

Kończący się rok był wyjątkowy z wielu powodów; jednym z nich jest fakt, że to właśnie teraz, w 2015, Qwerty Seymore ujrzał światło dzienne, a jego dalsze przygody napisały się same. Z tej okazji przygotowałam dla Was krótkie podsumowanie ekscytującej podróży, jaką odbyłam z moimi bohaterami. Wielu z Was poznało ich i chyba się zaprzyjaźniliście, co mnie bardzo cieszy. 


WYDANE KSIĄŻKI

Pierwsza część, zatytułowana "Qwerty: Historia" ukazała się na stronie Amazon dnia 31 marca (LINK DO STRONY). Od tego czasu przeszła kilka dodatkowych przeróbek... I dała początek całej serii, która napisała się w ciągu kolejnych sześciu miesięcy. Książka dostępna jest także na Amazon w wersji angielskiej ("Qwerty: The History").




Druga część serii: "Qwerty: Zagubiony w Czasie" trafiła na Amazon 31 lipca 2015 (LINK DO STRONY).



Trzecia książka, pt. "Qwerty: Kod Honoru" wyszła niedawno, 4 września 2015. (LINK DO STRONY).



W 2016 roku ukaże się kolejna część, pt. "Qwerty: Więzi Rodzinne".

W MEDIACH

KWIECIEŃ

Książkę zaczęłam promować w kwietniu 2015 roku; pierwszym artykułem był ten na lokalnym portalu Polonii miasta Southampton w Wielkiej Brytanii - sotland.pl (link do artykułu). To był mój pierwszy raz w wiadomościach i od razu wylądowałam koło pana Premiera...

Ja i pan Cameron
Potem Qwertym zainteresował się Magazyn.pl, również z Southampton, pod redakcją Tomasza Dyla - opublikowali oni krótką wzmiankę o powieści: TUTAJ (str. 2).



CZERWIEC

W czerwcu rzeczy znów nabrały tempa - 12 czerwca 2015 roku ukazały się jednocześnie dwa artykuły o książce: jeden na portalu Twoja Częstochowa, drugi w Gońcu Polskim (ten ostatni w druku, patrz str. 12). 17 czerwca "Goniec", który jest magazynem londyńskim, opublikował też krótki wywiad dotyczący Qwerty'ego na swoim portalu TUTAJ. Dopiero później odkryłam, że trafił on też na portal londyn24. 21 czerwca, w niedzielę, "Historia" znalazła się na stronie szkockiego portalu Polonii - Emito.net.

Artykuł w "Gońcu Polskim"
SIERPIEŃ

W sierpniu podobizna Qwerty'ego trafiła na portal londynek.net, gdzie został opublikowany krótki wywiad i genialne ilustracje Grześka "Gina" Nity, które tak bardzo polubiliście. Artykuł można znaleźć TUTAJ.

Artykuł w londynek.net

LISTOPAD

1 listopada Qwerty pojawił się raz jeszcze - na portalu TopMejt, który ma swoje korzenie w hrabstwie Kent, a prowadzony jest przez dwie sympatyczne panie (na zdjęciu poniżej) i jednego pana, który akurat miał dzień kiepskiej fryzury i na zdjęciu się nie pojawił. LINK TUTAJ. Potem, w dniach 21-28 listopada, zorganizowali konkurs - z jednym krótkim pytaniem dotyczącym pierwszej powieści - LINK.



SPOTKANIA AUTORSKIE

Z tym mi było najtrudniej, przyznaję. Byłam okropnie zajęta w tym roku - pisanie, praca, promocja, edycja, życie osobiste, które również obfitowało w przeróżne wydarzenia... Wszystko to sprawiło, że zaniedbałam nieco ten rozdział. Ale za to zostałam zaproszona na spotkanie z dzieciakami w jednej z podkrakowskich szkół, na którym bawiłam się doskonale. Więcej na ten temat TUTAJ.



BLOGI

W tym roku zaczęłam prowadzić dwa blogi, które pochłaniają mnóstwo mojego czasu, ale przy okazji dają mi sporo rozrywki i satysfakcji:

w języku polskim: www.monikaszostek.blogspot.co.uk

w języku angielskim: www.monikaaszostek.blogspot.co.uk 

RECENZJE

LISTOPAD

W listopadzie zagościłam także na blogu Barbary K., Cornusowo, który - nawiasem mówiąc - gorąco polecam: LINK TUTAJ. (I jeszcze raz dzięki dla jego autorki za recenzję i przeczytanie wszystkich części!) :)

GRUDZIEŃ

W grudniu o książce "Qwerty: Historia" napisała Katarzyna Jankowicz, na swoim blogu "W dobie czytania". Link TUTAJ. Dziękuję za lekturę!

Trzeci tom przygód chłopca, zatytułowany "Qwerty: Kod Honoru" doczekał się także recenzji na blogu Cornusowo - KLIKNIJ.

TROCHĘ STATYSTYK

Na Amazon sprzedało się kilkadziesiąt egzemplarzy wersji papierowej oraz - w przypadku wersji angielskiej - ebooków (Kindle). W połowie września udostępniłam też książki za darmo na stronie beezar.pl. Do dnia dzisiejszego ściągnęliście ich tyle:



CO DALEJ?

Rok 2016 zapowiada się całkiem ciekawie. Oto, co mam w planach:

- W 2016 roku ukaże się czwarta część przygód Qwerty'ego Seymore'a, zatytułowana "Qwerty: Więzi Rodzinne" - wtajemniczonym zdradzę, że Asqualor namiesza jeszcze porządnie... Drukiem ukaże się również przetłumaczona druga powieść serii, pod angielskim tytułem "Qwerty: Lost in Time".

- Niespodzianką będzie galeria prac dotyczących Qwerty'ego - do rysunków Gina mam nadzieję dołączyć nowe prace znanych osobistości - kogo? - na razie nie powiem... :)

- Rok 2016 będzie pełen konkursów i niespodzianek dla czytelników - do wygrania książki, gadżety i kilka moich własnych prac. Czytajcie!

Oto wyniki grudniowego konkursu z nagrodami - TUTAJ. Zapraszam! :)


Lubicie Qwerty'ego? Dołączcie do niego na Facebooku: www.facebook.com/QwertySeymore 

Zapraszam też na stronę internetową: www.monikaszostek.eu

3 komentarze:

  1. Gratuluję tylu sukcesów i życzę wielu, wielu kolejnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa blogi jednocześnie duże wyzwanie na przyszły rok. :) Jednak jak ktoś jest pracowity może być całkiem przyjemne. Pozdrawiam sympatyczną autorkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę zajmują czasu, to prawda... Dlatego czasami mnie nie ma na jednym, a jestem na drugim. :) Dziękuję i pozdrawiam również! :) Miłego weekendu! :)

      Usuń